Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Bebek Şekeri

Ben İzmire evlendikten sonra geldim.Eşimin işi dolayısı ile buradayız.Tüm akraba eş dost İstanbulda kaldı.Burada bir sevdiceğim birde ben varız haaa tabi ki birde Efe Bey.Görüştüğümüz bir kaç arkadaş var sadece...Neyse  yine konuya gelemedim ya :) Bebek şekeri konusu kafamı çok kurcalıyordu.Hem çevremizin burda olmaması hemde insanların evine gidince bir köşeye atacağı bir şey olduğunu düşündükleri için uygun fiyatlı birşey yapayım dedim.Kendim yapmaya karar verdim ve ısrarlarımla sevdiceğimle Kemeraltına malzemeleri almaya gittik.Ama ne göreyim malzeme alıp yapmak daha pahalıya geliyor.Sevdicek 'ya verelim sipariş yapsınlar işte burada 'dedi. Huyum kurusun illa kafamı koyduğumu yapacağım ya 'hayır ben yapacağım'dedim.Neyse tabi malzeme filan almadan doğruu eve geldik.Araştırmalarım sonucu birmax.com diye bir site keşfettim.Toptan malzeme satıyorlar.Hemen kafamda bir taslak oluşturup verdim siparişi.2 günde elimdeydi malzemeler.Ve başladım yapmaya,sevdicekte pek bir heveslendi oda başladı benle yapmaya.Hatta bana yaptırmak bile istemedi,kendisi daha iyi yapıyormuş da :) Silikon tabancasını bir o bir ben çekerken tabanca benim elimde kablosu onun elinde kaldı hatta :) Neyse ite kaka hırsla 2 günde 100 tane yaptık bitirdik :)

Yapım aşamalarını çekmedim maalesef ve soran olursa memnuniyetle yardımcı olunurrr :)

İşteee şaheserimizzzzz




Sağlıcakla gelsin bebeğim,misafirlerine ikram edilsin şekeri.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder